Pracownik sekretariatu

Zakres obowiązków:

• prowadzenie sekretariatu oraz kalendarza spotkań Dyrektora,
• koordynowanie przepływu informacji i obsługa poczty przychodzącej, wychodzącej oraz przygotowywanie przesyłek kurierskich,
• przygotowywanie, ewidencjonowanie, rozprowadzanie i przechowywanie regulaminów, zarządzeń, poleceń służbowych, pism okólnych i podobnych dokumentów,
• dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację,
• obsługa centrali telefonicznej i urządzeń biurowych,
• organizacja i obsługa spotkań biznesowych, w tym przyjmowanie gości i rejestrowanie ich wizyt,
• zarządzanie przestrzenią biurową, w tym sekretariatem i salami konferencyjnymi, w tym zaopatrzenie sekretariatu i sal konferencyjnych w materiały biurowe, spożywcze,
• nadzór nad stanem technicznym urządzeń biurowych,
• współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi,
• bieżące wsparcie Dyrektora w codziennej pracy,
• inne prace administracyjne.


Wymagania:

• wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
• doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
• dobra znajomość języka angielskiego – poziom B2,
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym pakiet Office) i urządzeń biurowych,
• samodzielność, zaangażowanie, dokładność i bardzo dobra organizacja pracy,
• komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
• umiejętność pracy pod presją czasu,
• wysoka kultura osobista,
• dyspozycyjność.

Oferujemy:

• zatrudnienie na umowę na zastępstwo na okres 1,5 roku,
• konkurencyjne wynagrodzenie,
• dobrą i życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole,
• możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
• transport zakładowy z Warszawy, Otwocka, Karczewa, Garwolina.

Zainteresowane osoby zapraszamy do składania CV (wraz z klauzulą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Dział Spraw Pracowniczych
Tel. 22 273 17 70; 22 273 17 73
e-mail:  kadry@polatom.pl

Nasza siedziba

Produkty

Certyfikaty