SPECJALISTA W DZIALE EKSPORTU

Opis stanowiska:
• pozyskiwanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami zagranicznymi;
• przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo produktowe;
• zapewnienie najwyższych standardów bieżącej obsługi i utrzymania kontaktów z klientami firmy poprzez obsługę procesu realizacji zamówień, fakturowanie, sporządzanie dokumentacji handlowej, eksportowej;
• prowadzenie rozmów, negocjacji umów i warunków handlowych, kontrola i egzekwowanie warunków współpracy z klientem;
• reprezentowanie firmy na targach;
• ścisła współpraca z działami Importu, Logistyki, Produkcji oraz Księgowości.

Wymagania:
• min. 5 lat doświadczenia w zakresie sprzedaży towarów i współpracy na rynkach międzynarodowych;
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny);
• wykształcenie wyższe, preferowana specjalność „handel zagraniczny”;
• bardzo dobra znajomość i obsługa pakietu MS Office (Excel, Word);
• umiejętność pracy w warunkach stresu;
• wysoki poziom zdolności interpersonalnych (komunikacyjnych, negocjacyjnych), umiejętności organizacyjnych;
• dokładność, odpowiedzialność, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.

Mile widziane:
• znajomość dodatkowego języka obcego;
• prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:
• ciekawą pracę w miłym zespole;
• pracę w stabilnej firmie posiadającej ugruntowaną pozycję na rynku;
• możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenie kwalifikacji w ramach kursów doszkalających;
• dojazd transportem zakładowym z Warszawy, Otwocka, Garwolina - miejsce pracy ok. 30 km od centrum Warszawy (Otwock – Świerk).

Zainteresowane osoby zapraszamy do składania CV oraz listu motywacyjnego (wraz z klauzulą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Dział Spraw Pracowniczych
tel. 22 273 17 70; 22 273 17 73
e-mail:  kadry@polatom.pl

 

 

Nasza siedziba

Produkty

Certyfikaty