SPECJALISTA W DZIALE MARKETINGU

Opis stanowiska:

• Tworzenie i bieżąca aktualizacja baz danych klientów, rynkowych, sprzedażowych.
• Cykliczne sporządzanie analiz, statystyk, raportów i prognoz dotyczących sprzedaży.
• Przeprowadzanie badań i analiz rynkowych, zbieranie informacji o trendach i działaniach konkurencji.
• Planowanie i wdrażanie działań marketingowych związanych z projektami firmowymi.
• Wsparcie marketingowe dla rozwoju sprzedaży obecnego portfolio i wdrażania nowych produktów.
• Kontrola produktu oraz jego parametrów systemowych.
• Umiejętność komunikacji i pisania tekstów marketingowych.
• Koordynowanie produkcji materiałów reklamowych.
• Udział w targach i organizacja eventów.
• Współpraca z innymi działami firmy.

Wymagania:

• Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu.
• Minimum 3–letnie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu (mile widziane w branży farmaceutycznej lub medycznej).
• Praktyczna wiedza i doświadczenie w wykorzystaniu narzędzi digital marketing i social media.
• Znajomość języka angielskiego na bardzo dobrym poziomie umożliwiającą swobodną komunikację (C1).
• Praktyczna, zaawansowana znajomość MS Office (szczególnie Excel, Power Point, Word).
• Znajomość programów graficznych.
• Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
• Dobra organizacja pracy, samodzielność.
• Prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy:

• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• Przyjazną atmosferę pracy,
• Miejsce pracy ok. 30 km od centrum Warszawy (Otwock – Świerk),
• Dojazd transportem zakładowym z Warszawy, Otwocka, Garwolina.

 

Dział Spraw Pracowniczych
tel. 22 273 17 70; 22 273 17 73
e-mail:  kadry@polatom.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Nasza siedziba

Produkty

Certyfikaty